Aiemmin tuolla pärräsin tuosta liiton korvauksen hakukaavakkeen toimimattomuudesta. Olin siis oikeassa koska aamupäivällä pirahti puhelin ja kassasta soitti ystävällinen naishenkilö ja valitteli tapahtunutta. Hän myös opasti miten pääsen tuon ongelmakohdan ohittamaan.
Kyseessä oli ongelma Sampopankin operoimassa kaavakkeessa. Tilanne on selvitetty nyt sitten Paperilliton sivullakin ja asia korjaantuu kun aikaa kuluu tarpeeksi. Siis aika parantanee haavat, tai sitten se on uudestaan esillä seuraavana karkausvuonna.
Positiivinen asia oli tuo että kassan puolesta aktiivisesti alettiin asiaa hoitamaan ja informoimaan. Kaupungilla kun on kuullut niin monenlaisia juttuja eri kassojen pyrokratiasta ja taipumattomuudesta eri asioissa. Bumerangia on tullut takaisin erilaisista, mitä ihmeellisimmistä syistä. Lähtökohtanahan kuitenkin pitää olla asiakaspalvelu. Tietysti on niin että sääntöjä ja lakia on noudatettava.
Eri virkailijoiden, ei pelkästään kassojen, on otettava huomioon sekin mahdollisuus että asiakaskin saattaa joskus olla oikeassa. Sellainen on aivan mahdollista. Erehtyväisiähän me kaikki olemme.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti